امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

سئو سایت برای هوش مصنوعی رتبه بندی

فعالیت های بهینه سازی وب سایت برای هوش مصنوعی رتبه بندی بسیار پیچیده و مشکل است، اما غیر ممکن نیست!

در این مقاله قصد داریم همراه با هم به بررسی نکته های ارائه شده توسط خبرگان صنعت سئو در زمینه هوش مصنوعی گوگل بپردازیم تا بتوانیم فعالیت های بهینه سازی را به بهترین شکل انجام دهیم.

گوگل در سال 2015 میلادی برنامه رتبه بندی ماشین یادگیری “RankBrain” یا همان الگوریتم رنک برین را منتشر کرد و از آن موقع به بعد این موضوع توجه سئوکاران را به خود متمرکز کرده است. هوش مصنوعی رتبه بندی یک فاکتور و المان مهم رتبه بندی در نتایج جستجو ست که باید بر اساس عملکرد آن، سئو سایت انجام شود.

البته هوش مصنوعی یک فاکتور اصلی مانند داشتن بک لینک های طبیعی یا دوستدار موبایل بودن به حساب نمی آید ولی یک الگوریتم یادگیری ژرفا است که با یک روش فعالیت بی نظیر، قوانین یکتای خود را ایجاد می کند.

جای هیچ گونه بحث و یادآوری نیست که محتوای غنی یکی از مهم ترین جنبه های سئو و فعالیت های بهینه سازی است و مهم اینجاست که هوش مصنوعی رتبه بندی با قواعد و قوانین خود بر اهمیت محتوای غنی و با کیفیت افزوده است. باید به این نکته توجه داشته باشید که رنک برین بصورت تکنیکال یک فاکتور رتبه بندی به حساب نمی آید که سئوکارها بتوانند آن را در لیست خود قرار داده و مورد بررسی قرار دهند!

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه