امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

خرید ارز ترون همچون بیت کوین نیست که کاربران بتوانند با استفاده از ماینر آن را استخراج کنند. بلکه استخراج آن با استفاده از الگوریتمی به نام DPoS انجام می شود. اگر علاقه مند به معامله ترون در شبکه ارزهای دیجیتال هستید باید بدانید که این رمزارز را نمی توانید به صورت مستقیم با استفاده از ارزهایی همچون یورو، دلار و یا دیگر ارزهای فیات معامله کنید. بلکه ابتدا باید یکی از رمزهای پایه همچون بیت کوین و یا اتریوم را خریداری نموده و سپس داخل شبکه صرافی آن را با ترون مبادله کنید. از این پس می توانید ترون را داخل کیف پول خود ذخیره کرده و در معاملات خود از آن استفاده کنید.

قیمت ترون و میزان سوددهی آن

قیمت ارز ترون در ابتدای فعالیت خود به 0/002 دلار در سال 2017 رسید و تنها بعد از گذشت یک ماه توانست به قیمت 0/028 برسد که در واقع در همین مدت اندک بیش از 10000 برابر رشد پیدا کرد. در سال 2018 ترون نیز مانند دیگر رمرزارزها دچار سیر نزولی قیمت شد. اما در میان تمام آن ها توانسته است بهترین عملکرد را داشته باشد.

کیف پول های مورد استفاده برای ترون و مزایا و معایب

Ledger Nano: یکی از بهترین کیف پول های ارز ترون است که امنیت بسیار بالایی دارد. از ارزهای بسیاری پشتیبانی می کند. به راحتی قابل اتصال به گوشی بدون کابل است. کارمزد بالایی دریافت می کند.

trezor wallet: از ترون و تعداد زیادی از رمزهای پایه پشتیبانی می کند. رابط کاربری ساده ای دارد. قیمت بالایی دارد.

TronLink: رابط کاربری ساده ای دارد و می توانید به راحتی با استفاده از گوشی به آن متصل شوید و به همین خاطر نیز طرفداران بسیاری دارد.

Atomic Wallet: از معروف ترین و معتبرترین کیف پول های ارز ترون است که از رمزارزهای بسیاری پشتیبانی می کند.

trust wallet: از آنجا که از طرف شرکت بایننس ارائه شده است، امنیت و اعتبار بالای آن تضمین شده است.

آینده پیش روی ترون

با توجه به شرایط کنونی و وضعیت کشور واقعا پیش بینی آینده کار دشواری است. اما با این حال طبق برآوردهایی که توسط مجلات و روزنامه های معتبر اقتصادی انجام شده است، این پیش بینی وجود دارد که ارزش ترون حتی ممکن است به یک دلار نیز در آینده برسد. اگر این پیش بینی حداقل در 5 سال آینده به حقیقت بپیوندد صاحبان ترون سود 5/5 برابری را تجربه خواهند کرد. از آنجا که هدف سازندگان شبکه ترون نیز ایجاد یک اینترنت غیر متمرکز است که هیچ گونه وابستگی به شبکه های دیگر ندارد می توان گفت آینده خوبی در انتظار ارز ترون خواهد بود و کسانی که علاقه مند به فعالیت در عرصه ارزهای دیجیتال هستند می توانند روی معاملات آن حساب باز کنند. این شبکه همکاری خوبی با شرکت سامسونگ دارد و از گوشی سری S10 به بعد تمامی گوشی های این شرکت از ترون پشتیبانی می کنند و همین حمایت سامسونگ نیز می تواند آینده ای روشن برای رمزارز ترون بنمایاند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه