امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

بایننس کوین توکن‌هایی هستند که در پلتفرم بایننس استفاده می‌شوند، بنابراین با اینکه این توکن در بازار آزاد معامله می‌شود و ارزش آن نوسان می‌کند، به طور سنتی همان چیزی است که شما به عنوان ارزهایی مانند دلار آمریکا یا بیت کوین می‌شناسید.

به همین علت، موارد استفاده برای بایننس کوین بسیار ارزشمند است و به همین دلیل است که ما شاهد افزایش ارزش این رمزارز هستیم.

بایننس کوین همان چیزی است که به عنوان آلت کوین شناخته می‌شود و هنگام ایجاد آن براساس استاندارد ERC-20 و با استفاده از شبکه اتریوم و بلاک چین ساخته شده است. این بدان معناست که این سکه نیز از قوانینی که جامعه برای بلاک چین اتریوم وضع کرده است پیروی می‌کند.

با این حال، مهم‌تر از همه، به بایننس کوین اجازه می‌دهد تا از ثبات و ایمنی بلاک چین و شبکه اتریوم بهره‌مند شود. دیگر نگران دزدیده شدن سکه‌های خود در یک حمله 51٪ یا سناریوی هزینه‌های دو برابر نخواهید بود زیرا با ساخته شدن در شبکه اتریوم این ارز در برابر این تهدیدات محافظت می‌شود.

همه این‌ها در آوریل 2019 تغییر یافت، زمانی که صرافی Binance، BNB را به شبکه اصلی خود منتقل کرد. در آن زمان آنها 5 میلیون توکن ERC-20 BNB را نیز سوزاندند و مقدار متناظر توکن BNB بومی BEP-2 را به کیف پول‌های خود اختصاص دادند.

در آن زمان بایننس کاربران را تشویق می‌کرد که توکن‌های ERC-20 BNB خود را به توکن‌های بومی BEP-2 تبدیل کنند، با این حال از نوامبر 2019، بایننس هنوز از توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند و کاربران هنوز قادر به انتقال به توکن BEP-2 هستند، اگرچه امکان حذف توکن‌های ERC-20 بیش از این وجود ندارد.

تفاوت اصلی بایننس کوین و بیت کوین چیست؟

زمانی که صحبت از معامله‌ بیت‌کوین است، معامله‌گر همیشه باید در نظر داشته باشد که از کدام صرافی کریپتو استفاده کند. چراکه همه‌ صرافی‌ها و سایت‌ها به یک اندازه قابل اعتماد و امن نیستند. ارز دیجیتال بایننس کوین در صرافی Binance پذیرش می‌شود که این یکی از امن‌ترین صرافی‌ها در جهان است.

تمرکز در برابر عدم تمرکز: بیت‌کوین در همه جا معامله می‌شود و نسبت به انواع مختلفی از متغیرها آسیب‌پذیر است. ارز دیجیتال بایننس کوین کمتر مستعد تاثیر از شرایط خارجی است اما به شدت تاثیرپذیر از شرایط داخلی Binance است.

بایننس کوین، ارزی جدید است که در سال 2017 راه‌اندازی شد. اما از طرف دیگر، بیت‌کوین دارای سابقه طولانی و اثبات شده‌ای است که برای اولین بار در سال 2009 منتشر شد.

حداکثر تعداد بیت‌کوین‌ها، 21 میلیون اما عرضه‌ بایننس کوین 200 میلیون کوین است. این بدان معناست که طی سالهای آینده، کوین‌های BNB می‌توانند به لحاظ حجم کلی، از بیت‌کوین سبقت بگیرند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه