امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

یکی از ارزهای دیجیتال که در چند سال اخیر توانسته است رشد قابل توجهی داشته باشد ارز ترون است. البته ممکن است این رمزارز برای کاربران ایرانی کمی ناشناخته باشد. اما اطلاع از رشد آن و آینده ای که در انتظار آن است ممکن است برای فعالان عرصه ارزهای دیجیتال خالی از لطف نباشد. با ما همراه باشید تا با این رمزارز و تاریخچه آن بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه ترون

ترون در سال 2017 توسط شخصی به نام Justin Sun تاسیس شد. در ابتدای کار نوعی توکن ERC-20 بود که بر روی شبکه اتریوم مورد استفاده قرار می گرفت. توکن ترون با توسعه شبکه آن تبدیل به رمزارز شد. ترونیکس با نام اختصاری TRX که توکن ترون محسوب می شود بر روی اپلیکیشن های منبع باز و برای دستیابی به ویژگی های شبکه ترون مورد استفاده قرار می گیرد. ارز ترون نوعی رمزارز است که بر پایه شبکه بلاک چین طراحی شده است و با استفاده از آن می توان محتواهای متنوعی را داخل شبکه به اشتراک گذاشت. از آنجا که این نوع توکن یک ذخیره ارزش نیز محسوب می شود می توان از آن به عنوان یک ارز دیجیتال نیز نام برد و می توان آن را در صرافی های گوناگون معامله کرد. رشد 600 درصدی آن باعث شد که در سال 2021 به یکی از سودآورترین رمزارزهای پایه تبدیل شود.

قیمت پایین، سرعت بالا در انجام تراکنش ها و کارمزد کم نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال باعث شده است که ارز ترون از استقبال بالایی در میان سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال برخوردار شود. هدف از ساخت ترون این است که شبکه های واسطه از جمله گوگل، یوتیوب و... از میان برداشته شوند و یک شبکه ارز دیجیتال رایگان برای سراسر مردم جهان در زمینه سرگرمی تاسیس شود. دیگر نیاز نیست واسطه ای بین معامله گران باشد. بلکه هر معامله گر با شبکه رابطه مستقیم دارد و سود خود را مستقیما دریافت می کند. ترون از نظر ارزش سرمایه نسبت به ارزهای دیگر در رتبه دهم قرار گرفته است.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه