امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

https://files.virgool.io/upload/users/127827/posts/w4i7iwvg93ps/ih96y5eyggjh.jpeg

در این مقاله قصد داریم یکی از پرکاربردترین و جالب‌ترین اصطلاحات بازار ارزهای دیجیتال یا همان رمزارزها را به شما معرفی کنیم. اگر تازه به این حوزه وارد شدید یا حتی مدتی هست که در حال فعالیت هستید، حتما کلمه هودلر به گوشتان خورده است و ممکن است به دنبال پیدا کردن معنی این کلمه رفته باشید. در این مقاله به پاسخ این سوالات می‌پردازیم.

هودلر چیست؟

در دنیای رمزارز‌ها هودلر بودن به معنی نگهداری رمزارز‌ برای مدتی طولانی است. هودل کردن بیشتر زمانی اتفاق می‌افتد که نوسان بازار به شدت بالا باشد یا قیمت ارز مورد نظر با افت قیمت در چند روز متوالی روبرو شود.

این اصطلاح در ابتدا فقط برای پادشاه رمزارز‌ها یعنی بیت کوین به کار برده می‌شد اما اکنون این اصطلاح برای اتریوم و سایر آلت‌ کوین‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته هودلر بودن تنها به نگهداری ارز محدود نمی‌شود. به عبارت دیگر هودل جورچینی است متشکل از خرید هر ارز دیجیتالی با قیمتی بسیار مناسب و نگهداری آن به صورت طولانی مدت که به منظور کسب سود بیشتر و افزایش ارزش آن صورت می‌گیرد.

اصطلاح هودلر از کجا به وجود آمد؟

وبسایت بیت کیون تاک که بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین بستر برای ارتباط کاربران این حوزه با یکدیگر است، افراد زیادی را دور هم جمع می‌کند و اطلاعات زیادی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در سال 2013 یکی از کاربران با نام GameKyuubiI AM HODLING

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه