امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران، پس از اینکه با ارزهای دیجیتال به صورت کامل آشنا شده‌ایم در این بخش می‌خواهیم شما را با آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

خرید و فروش ارز دیجیتال؛ بیت کوین و اتریوم

همانطور که می‌دانید بیت کوین مهم‌ترین ارز دیجیتال است که با بالاترین قیمت‌ها هم فروخته می‌شود. بیت کوین در واقع با هدف یک سیستم پرداخت جهانی به صورت همتا به همتا و همچنین غیرمتمرکز ایجاد شده است.

بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی که به بررسی و معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم بر مبنای بلاک چین کار می‌کنند. اتریوم هم یکی از پلتفرم‌‎های آزاد است که مبتنی بر فناوری بلاک چین ایجاد شده است.

مانند بیت کوین، اتریوم هم روی بلاک چین‌های عمومی توزیع می‌شود و تنها تفاوتی که می‌توان بین اتریوم و بیت کوین دانست این است که اتریوم یک پلتفرم است که می‌تواند قراردادهای مختلف را هم روی آن نوشت و یا حتی اقدام به کرادفاندینگ کرد.

برای آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران راه‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید برای آشنایی با نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران از ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت آنلاین در این زمینه وجود دارند استفاده کنید.

ریپل و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال

ریپل هم در واقع یکی از انواع ارز دیجیتال است که برای انجام تراکنش‌های مربوط به آن باید از شبکه ریپل استفاده کرد.

ریپل نت در سال 2012 به این منظور تاسیس شد. همچنین می‌توان اینطور گفت که ریپل برای تسهیل پرداخت‌های آنلاین ایجاد شده است.

ریپل نت به مراکز و همچنین بانک های بزرگ متصل می‌شود و می‌تواند انتقال پول و دیگر دارایی‌ها را از این طریق انجام دهد.

باید بدانید که حین خرید و فروش ارز تمامی تراکنش‌ها در یک دفتر غیرمتمرکز ثبت خواهند شد. تراکنش‌هایی که در ریپل ثبت می‌شوند حداقل 4 ثانیه زمان خواهند برد.

شاید تصور کنید که این مقدار در بانکداری سنتی سریعا انجام می‌شود اما در واقع انتقال پول به این طریق بین سه الی هفت روز زمان خواهد برد.

برای اینکه بتوانید بهتر با ریپل و نحوه آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران آشنا شوید بهتر است که ویدئو کلیپ‌های آنلاین را مشاهده کنید.

بیت‌کوین کش

بیت کوین کش هم در واقع یکی از انواع ارزهای رمزگذاری شده است که به صورت یک شاخه سخت از بیت کوین جدا شده است.

در حال حاضر می‌توان گفت که خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین کش به صورت کاملاً مجزا از بیت کوین انجام می گیرد.

بین بیت کوین و بیت کوین کش تفاوت‌های بسیاری وجود دارد که می‌توان از جمله آن به افزایش حجم بلاک‌ها اشاره کرد.

زمانی که حجم بلاک‌ها افزایش پیدا کند در واقع تعداد تراکنش‌های بیشتری را می‌توان در آن قرار داد و همچنین سرعت کانفرم تراکنش‌ها هم بیشتر می‌شود.

طرفداران بیت کوین همچنان هم معتقد هستند که این افزایش حجم می‌تواند باعث ایجاد نوعی ناپایداری در شبکه بیت کوین کش شود اما سازندگان آن معتقد هستند که بیت کوین کم کم از مسیر اصلی خود دور خواهد شد و اینجاست که بیت کوین کش جایش را خواهد گرفت.

ایاس چیست؟

ایاس هم به منظور تبدیل شده به یک سیستم عامل غیر متمرکز برای پوشش انبوه نرم افزارهای غیر متمرکز ایجاد شده است.

برای درک ایاس باید تصور کنید که میلیون‌ها نفر می‌خواهند همزمان در یک محیط بازی کنند بدون اینکه کسی آن‌ها را نظارت کند.

تنها هدف ایاس همین بوده است و همچنین ادعا دارد که خرید و فروش ارز دیجیتال را تسهیل کرده است بدین صورت که کارمز تراکنش را صفر در نظر می‌گیرد.

شاید شما هم بخواهید خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران را توسط نرم افزارهای غیر متمرکز انجام دهید. در این صورت باید بدانید که بهترین راه آشنایی با راه‌های آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال است، شما می‌توانید برای این کار از ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت رایگان در اینترنت قرار گرفته‌اند استفاده کنید.

لایت‌کوین چیست؟

لایت کوین هم یکی دیگر از نمونه‎های سبک بیت کوین به شمار می‌آید که توسط یکی از افرادی که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت می‌کند ساخته شده است.

در واقع اینطور به نظر می رسد که اگر بتوانیم بیت کوین را به عنوان یکی از انواع طلا و سرمایه بدانید، لایت کوین نقره خواهد بود که می‌توان آن را در تراکنش‌های کوچک و روزانه مورد استفاده قرار داد.

لایت کوین و بیت کوین در خرید و فروش هم اندکی با هم متفاوت هستند و در واقع روند ماین آن‌ها با هم متفاوت است.

باید بدانید که استفاده از تجهیزات گران قیمت هم نمی‌تواند کمک چندانی به شما در استخراج اینگونه ارزهای دیجیتال داشته باشد. 

شما می‌توانید خرید و فروش لایت کوین را از طریق وب سایت‌هایی که به صورت آنلاین در این زمینه فعالیت می‌کنند انجام دهید.

تنها باید دقت داشته باشید که بهترین و معتبرترین آن‎ها را انتخاب کنید تا بجای سود، ضرر نکنید!

تتر چیست؟

تتر هم در واقع یکی از توکن‌هایی است که در بستر بیت کوین ایجاد شده است. تتر همچنین با نام دلار شناخته می‌شود.

شهرت بسیار زیاد تتر در واقع به خاطر این است که قیمت آن همیشه در حدود 1 دلار آمریکا است. در واقع این فرضیه وجود دارد که تتر توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود.

این ارز برخلاف سایرین قیمت ثباتی دارد اما تمامی قابلیت‌های ارزهای دیگر را برای خرید و فروش دارد.

خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران

اگر شما هم می‌خواهید اقدام به خرید و فروش دیجیتال در ایران کنید، می‌توانید این کار را از طریق پرداخت‌های ریالی در شبکه‌های بانکی انجام دهید.

دقت داشته باشید که افراد بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند اما تمامی آن‌ها معتبر نخواهند بود و ممکن است که عده‌ای تنها به دنبال سوءاستفاده باشند.

برای اینکه بتوانید یک تبادل کاملاً معتبر داشته باشید باید اطلاعات خود را در زمینه آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال تکمیل کنید. برای این کار می‌توانید از ویدئو کلیپ‌هایی که به صورت آنلاین در اینترنت وجود دارند استفاده کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه