امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

کریپتوکارنسی و دوره آموزشی بیت کوین (Bitcoin) در واقع اولین ارز دیجیتال است که در سال 2007 به بازار تکنولوژی عرضه شده است. هویت نابغه‌ای که این ارز دیجیتال را طراحی کرده است همچنان هم مخفیست و اینکه نامی تحت عنوان ساتوشی ناکاموتو از او به میان آمده است نشان دهنده هویت اصلی او نیست. شما در دوره آموزشی بیت کوین به طور کامل با بیت کوین و نحوه سرمایه‌گذاری با آن آشنا خواهید شد.

در دوره آموزشی بیت کوین علاوه بر اینکه درباره بیت کوین به شما خواهیم گفت، شما را با سری‌های بعد از آن، که در واقع آلت کوین نامیده شده‌اند نیز آشنا خواهیم کرد. آلت کوین (Altcoin) در واقع به معنای ارز جایگزین است. این ارزهای رمزنگاری شده در واقع نوعی پول هستند که به آن‌ها پول مجازی هم گفته می‌شود.

ارزهای دیجیتال در واقع به صورت کدنویسی و رمزهای مختلف نگهداری می‌شوند. امروزه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان از این پول‌های مجازی استفاده می‌کنند یا به نوعی می‌توان گفت آن‌ها را استخراج می‌کنند. اینکه این پول‌های غیرقابل کپی و هک هستند در واقع باعث می‌شود تا امکان جعل آن‌ها تقریباً به صفر برسد.

دوره آموزشی بیت کوین و پیشینه آن

در دوره آموزشی بیت کوین خواهید دانست که برخلاف سایر پول‌هایی که به روش‌های سنتی تولید می‌شوند، بیت کوین در واقع پشتوانه‌ای ندارد و ارزش آن تماماً به خودش وابسته است. می‌توان اینطور گفت که طلا و یا ارزهای مختلف در واقع به خاطر پشتوانه‌ی ارزشی که دارند جزء پس‌انداز محسوب می‌شوند، اما بیت کوین در واقع اینطور نیست.

همانطور که می‌دانید شما برای پس‌انداز طلا و یا حتی ارز نیازمند یک سیستم بانکی هستید اما بیت کوین در واقع یک پول مجازی مستقل است که نیاز به سیستم بانکی و پس‌انداز ندارد. ارزش بیت کوین هم مانند ارزش سهام روزانه بالا و پایین می شود و شما می‌توانید علاوه بر اینکه آن‌ها را به یک شخص دیگر انتقال دهید و سهام خود را دریافت کنید، آن‌ها را به عنوان پس‌انداز و برای بالا رفتن قیمت نگه دارید. در واقع بیت کوین یک نوع سرمایه‌گذاری مطمئن است.

برای اینکه با نحوه سرمایه‌گذاری بیت کوین آشنا شوید می‌توانید از دوره آموزشی بیت کوین که به صورت کاملاً رایگان و همچنین آنلاین برای علاقه مندان طراحی شده است استفاده کنید.

حال که به طور اندک با بیت کوین آشنا شدید، باید بدانید که محل ذخیره سازی بیت کوین کجاست؟

به طور حتم می‌دانید که شما پول‌های خود را در بانک نگه می‌دارید و همچنین دیگر وسایل قیمتی مانند طلا و یا ارز را. محل ذخیره‌سازی بیت کوین اما کیف پول ارز دیجیتال است که شما برای استفاده از آن باید این ارز را از کیف پول خود به کیف پول شخص گیرنده انتقال دهید. دوره آموزشی بیت کوین شامل آشنایی با کیف پول ارز دیجیتال هم می‌شود.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

مبحثی که در دوره آموزشی ارز دیجیتال در واقع یک نوع نرم افزار است که شامل کلیدهایی است که ارسال و دریافت داده‌های دیجیتالی از طریق آن‌ها ممکن می‌شود و در نهای شما می‌توانید توسط آن مانده حساب خود را رویت کنید.

این کیف پول های ارز دیجیتال در واقع توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی همچنان هم برخی از افراد در استفاده از آن‌ها دچار مشکل می‌شوند. این کیف پول در واقع با جایگزینی ارز دیجیتال به جای ارزهای فیزیکی، علاوه بر اینکه اطلاعات مربوط به آن‌ها را حفظ می‌کند، تراکنش‌ها و همچنین تبادلات مختلف را هم انجام می دهد.

انواع کیف پول‌های ارز دیجیتالی:

دوره آموزشی بیت کوین در واقع شامل توضیحاتی در زمینه کیف پول‌های ارز دیجیتال هم خواهد شد. چراکه بدون آن‌ها رد واقع تبادلاتی انجام نمی‌شود.

کیف پول‌های ارز دیجیتال به سه دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شوند که شامل موارد زیر است:

کیف پول‌های نرم افزاری, سخت افزاری و کاغذیدوره آموزشی بیت کوین و آشنایی با کوین دسک

کوین دسک در واقع یکی از موثق‌ترین منابع برای دانستن ارزش بیت کوین است. بیت کوین همانند ارزهای دیگر یک ارزش ثابت ندارد و ارزش آن به صورت روزانه مشخص خواهد.

در این بین وب سایت‌های بسیاری هستند که ارزش بیت کوین را مشخص می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به www.coindesk.com اشاره کرد.

این وب سایت در واقع یکی از معتبرترین وبسایت‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند. همانطور که گفتیم، بیت کوین یکی از انواع ارزهای دیجیتال است که هیچ بانکی فقدان و یا افزایش سرمایه شما را در زمینه سهام آن پشتیبانی نخواهد کرد.

دوره آموزشی بیت کوین و تراکنش‌های بلاک چین

در دوره آموزشی بیت کوین به طور کامل شما را با نحوه سرمایه‌گذاری آشنا خواهیم کرد. بیت کوین‌ها در واقع شامل یک فایل کم حجم برای تراکنش‌ها و اطلاعاتی هستند که مربوط به آن‌ها است و به آن ها بلاک چین گفته می‌شود.

میلیون‌ها کاربر هم اکنون از فناوری بلاک چین در سراسر دنیا استفاده می‌کنند اما بلاک چین هر فرد یا به طور کل کیف پول ارز دیجیتال برای هر فرد به صورت کامل منحصر به فرد اوست.

برای اینکه امنیت کاربران در حین کار با این کیف پول‌های ارز دیجیتال حفظ شود تمامی تراکنش‌ها در یک دفتر کل مرکزی ثبت می‌شود و در نتیجه امکان کلاهبرداری تا حد بسیار زیادی پایین می‌آید. شما در دوره‌های آموزشی بیت کوین به طور کامل با این مفاهیم آشنا خواهید شد و هرگونه سوالی هم در این زمینه داشته باشید توسط متخصصین پاسخ آن را خواهید یافت.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه