امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

شامپو آلوئه ورا و جوجوبا Aloe Jojoba Shampoo کد 260

با این فرمول آلوئه خالص که متعادل کننده پی هاش است، موهای اعضای خانواده تان درخشان، نرم و قابل حالت دهی می شود. ژل غنی شده آلوئه ورا نه فقط برای مو مفید است، بلکه برای پوست سر نیز استفاده و مزایای فراوانی دارد. خواص این ژل، با فرمول نرم و غلیظ آن باعث شده تا جایگزین بسیار خوبی برای سایر شامپوها بوده و برای تمام انواع موها مناسب باشد.

این شامپو دارای آنزیم هایی است که با دفع سلول های مرده، به حفظ سلامت مو و پوست سر کمک می کند. از دیگر خواص ژل غنی شده آلوئه ورا می توان به این موارد اشاره کرد:

آمینو اسید های آلوئه، آمینو اسیدهای موجود در پیاز مو و پرزهای مو را تقویت می کند.
این شامپو با تامین ساپونین ها و سادینگ های طبیعی، مو را تقویت کرده و آن را قابل شکل دهی می کند.
روغن جوجوبا که عنصر مهم دیگر در این شامپو است، نرم کننده ای عالی است که سال هاست در فرمول های مختلفِ مراقبت از مو، از آن استفاده می شود. این عنصر، رطوبت از دست رفته را به پوست و موی شما باز می گرداند. این روغن، موهایتان را ضخیم تر می کند و در عین حال، سموم سفت شده مو را دفع می نماید و از این رو، ساقه و انتهای مو را تقویت می کند. این امر به طور طبیعی به شما امکان می دهد تا موهای خشک یا خیس خود را به راحتی شانه کنید بی آن که اذیت شوید یا فرم دهی به موهایتان سخت باشد.

شامپو آلوئه جوجوبا که توسط کمپانی فوراِور لیوینگ تولید شده است، محصولی نرم و لطیف است که می تواند حتی چرب ترین موها را نیز کاملا تمیز کند، شوره های سر را دفع نماید و از بین ببرد و موهایتان را درخشان و قابل فرم دهی نماید.

محتوی: 296 میلی لیتر

برای اطلاع از قیمتها و سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را برای ما ارسال کنید.
تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه