امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

 

مجسمه ی طرح پرنسس چاق در مدل رومیزی با بدنه‎ای از جنس پلی استر تولید و به بازار عرضه گردیده است. این مجسمه ها به شکل پرنسس بالدار مناسب برای تزئین محیط‌‌ های مختلف طراحی و تولید گردیده است. همچنین تزئین این مجسمه با موها و بدنه‌ای با نقوش برجسته زیبایی چشمگیری به این مجسمه بخشیده و به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه به مرور زمان دچار تغییر رنگ و کاهش کیفیت نخواهد شد.

 

 

رعایت جزئی‌ترین نکات در طراحی لباس، صورت و … آن‌ها را به یکی از زیباترین مدل مجسمه های پرنسس دکوری در بازار تبدیل نموده است. تلفیق رنگ آمیزی زیبا و ابعاد مناسب مجسمه دکوری پرنسس بالدار به شما امکان استفاده از این محصول را در محیط‌ هایی با تم‌های مختلف می‌دهد و می‌توانید با قرار دادن آن به عنوان دکوری بی‌نظیر در بیشتر نقاط منزل از جمله بر روی میزها و طاقچه‌های دکوری، ویترین‌ها، میز تلویزیون و جلو شومینه به زیبایی هرچه بیشتر محیط زندگی خود کمک کنید.

 

 

از پرکاربردترین و اساسی ترین وسایل دکوری مجسمه ها هستند که نظر هر فردی را در نگاه اول به خانه جلب می کنند.این مجسمه های پلی استری زیبا یکی از پر استفاده ترین لوازم دکوری و تزئینی بازار می باشد که در مدل پرنسس چاق رومیزی در 2 طرح طراحی شده است.بدنه و پاهای متناسب این مجسمه ی سه بعدی بخوبی از واژگون شدن آن جلوگیری کرده و امکان قرار دادن مجسمه بر روی سطوح مختلف نظیر طاقچه، میز، شلف و … را برای شما فراهم می‌کند. طراحی و کیفیت منحصر به فرد این مجسمه های رومیزی، آن را به محصولی مناسب برای هدیه و پیشکش به عزیزانتان تبدیل نموده است.

 

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه