امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

تتر ارز دیجیتال با قیمت ثابت است. قیمت خرید تتر یا فروش آن هیچوقت تغییر نمی‌کند و همیشه برابر 1 دلار است. بهتر نیست به جای اسکناس دلار ارز دیجیتال آن را نگه داریم؟

هر از چند گاه، مخصوصا به خاطر تحریم‌های ناعادلانه آمریکا علیه ایران، شاهد رشد قیمت قدرتمندترین ارز دنیا در کشورمان هستیم، اتفاقی که متاسفانه روی قیمت همه چیز، حتی کالاهای تماما داخلی، تاثیر می‌گذارد! حال در این شرایط عده‌ای برای فرار از شر تورم به دلار پناه می‌آورند. قصد عمده مردم کسب سود نیست، بلکه می‌خواهند ارزش دارایی خود را حفظ کنند. اما نگهداری اسکناس‌ آن هم با حجم بالا در منزل خطرات زیادی دارد. یک راه جایگزین و بسیار امن خرید تتر است.

این روزها عده‌ای برای در امان ماندن از تورم و مخصوصا کسب سودهای نجومی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو آورده‌اند. البته، این روی خوش قضیه است. همه، از افرادی که به وسیله سرمایه گذاری در این نوع دارایی‌ها به پول‌های هنگفت رسیده‌اند صحبت می‌کنند، اما اشاره‌ای به عده زیاد متضرر ندارند؛ افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دار و ندار خود را باخته‌اند. به همین دلیل باید بااحتیاط به آن وارد شد و اقدام به سرمایه گذاری کرد. علت، نوسانات سنگین آن‌ها طی بازه‌های زمانی کوتاه است. بعید نیست یک کوین دیجیتال طی چند دقیقه، بالای 30 درصد سقوط (یا رشد) کند.

تتر مصون از نوسان قیمتی است:

تتر نیز یک ارز دیجیتال است، اما تفاوتی مهم با بیت کوین، اتریوم و کاردانو دارد؛ قیمت آن همیشه ثابت و برابر 1 دلار آمریکا است. مهم نیست ارزش هر واحد بیت کوین به عنوان برترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار چقدر کاهش یا افزایش پیدا کند. در هر صورت تتر مصون از نوسان است و هر واحد آن همیشه و در همه جا ارزش ثابتی دارد.

Tether با نماد USDT یک استیبل کوین نام دارد. این دسته ارزهای دیجیتال پایدار و بدون نوسان قیمت هستند. این ارز سال 2012، سه سال بعد از راه‌اندازی شبکه بیت کوین، خلق شد، پس جزو یکی از قدیمی‌ترین‌ها است و این موضوع به اعتبارش اضافه می‌کند.

شرکت توسعه‌دهنده و مسئول آن Tether Limited نام دارد. این شرکت به ازای هر یک واحد USDT که در شبکه بلاک چین عرضه می‌شود، یک دلار آمریکا در یک حساب بانکی ذخیره می‌کند. به این ترتیب تتر دارای پشتوانه است و قیمتش همیشه ثابت می‌ماند. تتر لیمیتد برای جلب اعتماد کاربران، به صورت دوره‌‌ای اقدام به انتشار اطلاعات حساب‌های بانکی خود (حساب‌های بانکی که در آن‌ها به ازای هر واحد USDT، یک دلار ذخیره می‌شود) می‌کند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه