امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://bitcoin.cloob24.com
0

ارز دیجیتال CRV توکنی است که توسط صرافی کرو فایننس (Curve Finance) ارائه شده است. این صرافی در بستر اتریوم فعالیت می کند. از رمز ارز این شبکه به صورت اختصاصی برای مدیریت نقدینگی در پلتفرم فایننس و برای مبادلات غیر متمرکز استفاده می شود. این رمز ارز برای تبدیل کردن بیت کوین و استیبل کوین ها به وجود آمده است. از همین حیث به این نوع پروتکل ها DEX (صرافی غیر متمرکز) گفته می شود. این صرافی یکی از محبوب ترین ها در بازار ارزهای دیجیتال است که معاملات بسیاری در آن انجام می شود. در ادامه مطلب با این رمز ارز و آینده پیش روی آن بیشتر آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید.

رتبه کرو دائو توکن در جدول ارزهای دیجیتال

اولین بار و در سال 2020 ارز دیجیتال CRV معرفی شد. از آنجا که اهداف به وجود آمدن این رمز ارز با معاملات دیفای هم سو بود، به همین خاطر در مدت زمان کمی توانست به رشد قابل توجهی دست پیدا کند. در همان سال تیم سازنده، توانست یک سازمان غیر متمرکز خود مختار تاسیس کند که این رمز ارز در واقع نشان همین سازمان است. این سازمان با هدف ارتباط چند قرارداد هوشمند در بستر اتریوم تاسیس شد، برای اینکه بتوانند میزان نقدینگی CRV را بیش از پیش گسترش دهند. در حال حاضر ارز دیجیتال CRV در رتبه 79 از جدول رده بندی رمز ارزها قرار گرفته است. بیشترین معاملات این توکن در صرافی بایننس انجام می شود.

نحوه عملکرد Cruve DAO

هنگامی که ارز دیجیتال CRV معرفی شد، هیچ گونه عرضه اولیه ای برای اون صورت نگرفت. سیستم این شبکه به گونه ای است که به هر میزان که در آن سرمایه گذاری کرده باشید به شما پاداش تعلق خواهد گرفت. هرچه مدت زمان بیشتری از سرمایه گذاری شما گذشته باشد پاداش بیشتری نصیبتان خواهد شد. پاداش ها را به صورت واحدهای CRV دریافت خواهید کرد. در صورتی که شخصی تمایل نداشته باشد در شبکه فعالیت داشته باشد و فقط قصد خرید این رمز ارز را داشته باشد می تواند با استفاده از DEX های گوناگونی که در بازار ارزهای دیجیتال قرار دارند، اقدام به خرید ارز دیجیتال Cruve DAO نماید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه